📌کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از صرافی بیترکس شکایت کرد.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به دلیل ارائه خدمات در ایالات متحده بدون انجام ثبتنامهای لازم، از صرافی بیترکس شکایت کرده است.
در این شکایت SEC مدعی شده که صرافی ۶ توکنی که اوراق بهادار محسوب میشدند را عرضه کرده و فروخته است.
توکنهایی که از آنها به عنوان اوراق بهادار نام برده شدهاند: الگورند، توکن کارت، دش، ناگا، اومیسه گو و آی هاوس توکن (I-House Token)
📲 : @okexir
🌐 : https://ok-ex.io
لینک منبع

















