• امروز : شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

سرخط اخبار ارزدیجیتال مدیا

چرا قدمت آلپاری برای معامله‌گران ایرانی مهم است؟ بررسی مزایا، خدمات و معیارهای انتخاب بروکر معتبر بهترین استراتژی های معاملاتی فارکس | معرفی + بررسی جامع آغاز مسابقات «یک قدم تا فتح جهان» Toobit با جایزه ۱ میلیون USDT و جام جهانی طلا بهترین سیستم برای ترید قبل از معامله روی دلار و طلا، این شاخص‌های اقتصادی را بشناسید PAXG یا ETF طلا؟ کدام برای ایرانی‌ها مناسب‌تر است؟ بونوس بدون واریز کریپتو چیست و چرا نباید فقط به عدد جایزه توجه کرد؟ نیواکس: بهترین انتخاب برای مبادلات دلار استرالیا | راهنمای جامع خرید و فروش امن معنی referral در ارز دیجیتال چیست؟ چطور بدون سرمایه از رفرال ارز دیجیتال درآمد کسب کنیم؟ خرید حساب چالش پراپ کریپتو | شروع از ۱۷$ در پراپ وین ریت؛ بررسی واقعی ارزش ریسک پیشنهاد زمستانی کارگزاری آمارکتس؛ فرصت ویژه برای معامله‌گران فارسی‌زبان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران با چه مجوزهایی می‌توانند فعالیت کنند؟ چگونه یک سورپرایز متفاوت بسازیم که در ذهن طرف مقابل برای همیشه بماند؟ Toobit و LALIGA همکاری خود را با جشنواره بزرگ مسابقات ۱ میلیون دلاری جشن می‌گیرند سبک زندگی کم‌هزینه؛ عادت‌هایی که خرج را کنترل می‌کند بیمه‌نامه‌ها به زبان ساده؛ انتخاب درست بدون سردرگمی کسب‌وکارهای آینده‌دار؛ ایده‌هایی با سرمایه محدود بازاریابی هوشمند؛ ساخت فروش پایدار در بازار رقابتی مهندس گوگل جاسوس چین از آب درآمد احضار ۱۸ پرستار به‌دلیل فعالیت‌های خارج از حوزه سلامت بوده است اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص درگذشت ۲ دانشجوی پزشکی قیمت طلای ۱۸عیار امروز یک شنبه ۱۲بهمن/ طلا به کانال ۱۸میلیونی برگشت آخرین قیمت طلا و سکه امروز یک شنبه ۱۲بهمن/ ریزش همه قیمت ها + جدول آخرین قیمت طلای ۱۸عیار امروز یک شنبه ۱۲ بهمن/ طلا ریزشی شد + جدول

5

ضرورت تقویت تاب آوری کادر درمان در بحران‌ها

  • کد خبر : 220591
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۸
ضرورت تقویت تاب آوری کادر درمان در بحران‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر لزوم برنامه‌ریزی برای تقویت تاب آوری کادر درمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با روسای مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.

محمد اسماعیل قیداری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن تقدیر از تلاش تمام همکاران و با بیان اینکه رسالت دانشگاه آموزش و ارائه خدمت است، توجه به فضای همدلی را لازمه تحقق رسالت‌های دانشگاه دانست.

وی در خصوص لزوم آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی توضیحاتی بیان کرد و با ذکر خاطراتی از تلاش و خدمات همکاران دانشگاه در راستای خدمت رسانی به مجروحان جنگ ۱۲ روزه و حوادث اخیر، تلاش برای همدلی را لازمه عبور از بحران‌ها عنوان کرد.

قیداری با بیان اینکه مجموعه دانشگاه در حوادث اخیر به نحو احسن خدمت رسانی کرد؛ ارایه خدمات و اقدامات مراکز و بیمارستان‌ها و مجموعه دانشگاه در بحران‌های پیش‌بینی نشده اخیر نظیر جنگ ۱۲ روزه و حوادث اخیر را ستودنی و شایسته تقدیر برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه با تاکید بر اهمیت تشکیل ستاد بحران، آموزش و آمادگی برای بحران‌ها را ضروری دانست و بر لزوم برنامه ریزی برای تقویت تاب آوری کادر درمان تاکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت تکریم و توجه به سرمایه انسانی، توجه به حقوق مادی و معنوی پرسنل تاکید کرد و توجه به مسایل پرسنلی را از اولویت‌های اساسی دانشگاه برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از حاضران خواست پیشنهادها و راهکارهای خود را برای عملکرد بهتر در شرایط بحران ارائه دهند تا مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

قیداری در خاتمه سخنان خود ضمن اعلام حمایت از مراکز و همکاران یادآور شد که دانشگاه سعی در حمایت مادی و معنوی از پرسنل دارد.

ضرورت تقویت تاب آوری کادر درمان در بحران‌ها

رضا زندی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این نشست از تلاش همکاران در طول ۱۰ ماه گذشته به ویژه در بحران‌ها تقدیر کرد و به بیان توضیحات و گزارشی درخصوص اقدامات صورت گرفته پرداخت.

وی در بخش دیگری از این نشست به سوالات حاضران پاسخ گفت و راهکارها و پیشنهادهایی را برای چالشهای آنان ارایه کرد و از مراکز و بیمارستان‌ها خواست تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

زندی ضمن تقدیر از همکاران دانشگاه، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با همکاری و همراهی مجموعه کارکنان دانشگاه همواره در بحران‌ها درخشان عمل کرده است.

سیف اله مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش و زحمات همکاران به ارائه گزارشی جامع در خصوص روزآمد کردن پرداخت‌های پرسنلی و کارانه پرسنل با تکیه به منابع داخلی دانشگاه پرداخت.

وی در این گزارش با اشاره به ترازهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بخش درمان، ابراز امیدواری کرد با تلاش مراکز و پرسنل شاهد تراز مثبت مالی دانشگاه تا پایان سال باشیم.

تاکید بر توجه به پرسنل به عنوان سرمایه انسانی، همراهی مدیران و مسئولان با پرسنل، نظارت بر قراردادها، ثبت به موقع داروها و اسناد بیمه‌ای در سامانه‌های مربوطه، افزایش ضریب تاب‌آوری مراکز از دیگر موارد مطرح شده توسط معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این نشست بود.

بر اساس این گزارش در این مراسم روسای بیمارستان ها و شبکه‌ها ضمن بیان چالش های موجود به بیان نظرات و پیشنهادهایی پرداختند.

لینک کوتاه : https://arzdigital.media/?p=220591

کامنت‌های خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ارزدیجیتال مدیا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.