📌در پی شکایت CFTC، حدود ۱.۶ میلیارد دلار از بایننس خارج شد!
به گزارش رویترز، سرمایهگذاران از روز دوشنبه در پی شکایت کمیسیون معاملات آتی کالا از بایننس بیش از ۱.۶ میلیارد دلار برداشت کردند.
بایننس در ۲۴ ساعت گذشته جریان خالص منفی داشت، در حالی که برخی رقبا شاهد جریان مثبت بودند؛ بیت استمپ ۱۲.۴۸ میلیون دلار و جمینی ۱۱ میلیون دلار ورودی تازه داشتند.
📲 : @okexir
🌐 : https://ok-ex.io
لینک منبع

















