• امروز : سه شنبه - ۲ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Tuesday - 23 June - 2026

سرخط اخبار ارزدیجیتال مدیا

چرا قدمت آلپاری برای معامله‌گران ایرانی مهم است؟ بررسی مزایا، خدمات و معیارهای انتخاب بروکر معتبر بهترین استراتژی های معاملاتی فارکس | معرفی + بررسی جامع آغاز مسابقات «یک قدم تا فتح جهان» Toobit با جایزه ۱ میلیون USDT و جام جهانی طلا بهترین سیستم برای ترید قبل از معامله روی دلار و طلا، این شاخص‌های اقتصادی را بشناسید PAXG یا ETF طلا؟ کدام برای ایرانی‌ها مناسب‌تر است؟ بونوس بدون واریز کریپتو چیست و چرا نباید فقط به عدد جایزه توجه کرد؟ نیواکس: بهترین انتخاب برای مبادلات دلار استرالیا | راهنمای جامع خرید و فروش امن معنی referral در ارز دیجیتال چیست؟ چطور بدون سرمایه از رفرال ارز دیجیتال درآمد کسب کنیم؟ خرید حساب چالش پراپ کریپتو | شروع از ۱۷$ در پراپ وین ریت؛ بررسی واقعی ارزش ریسک پیشنهاد زمستانی کارگزاری آمارکتس؛ فرصت ویژه برای معامله‌گران فارسی‌زبان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران با چه مجوزهایی می‌توانند فعالیت کنند؟ چگونه یک سورپرایز متفاوت بسازیم که در ذهن طرف مقابل برای همیشه بماند؟ Toobit و LALIGA همکاری خود را با جشنواره بزرگ مسابقات ۱ میلیون دلاری جشن می‌گیرند سبک زندگی کم‌هزینه؛ عادت‌هایی که خرج را کنترل می‌کند بیمه‌نامه‌ها به زبان ساده؛ انتخاب درست بدون سردرگمی کسب‌وکارهای آینده‌دار؛ ایده‌هایی با سرمایه محدود بازاریابی هوشمند؛ ساخت فروش پایدار در بازار رقابتی مهندس گوگل جاسوس چین از آب درآمد احضار ۱۸ پرستار به‌دلیل فعالیت‌های خارج از حوزه سلامت بوده است اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص درگذشت ۲ دانشجوی پزشکی قیمت طلای ۱۸عیار امروز یک شنبه ۱۲بهمن/ طلا به کانال ۱۸میلیونی برگشت آخرین قیمت طلا و سکه امروز یک شنبه ۱۲بهمن/ ریزش همه قیمت ها + جدول آخرین قیمت طلای ۱۸عیار امروز یک شنبه ۱۲ بهمن/ طلا ریزشی شد + جدول

6

انتشار جزئیاتی تازه از آی‌مک جدید اپل

  • کد خبر : 216559
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۵
انتشار جزئیاتی تازه از آی‌مک جدید اپل

اپل قصد دارد با همکاری غول‌های کره‌ای، فناوری نمایشگر OLED را برای اولین‌بار به کامپیوترهای آل‌این‌وان آی‌مک بیاورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، اپل درحال توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آی‌مک ۲۴ اینچی است که از نمایشگر OLED بهره خواهد برد. این توسعه احتمالاً تا سال ۲۰۲۷ به پایان خواهد رسید. طبق گزارش TheElec، اپل درخواست‌هایی برای اطلاعات از سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی ارسال کرده است تا در زمینه‌ی توسعه‌ی پنل ۲۴ اینچی OLED برای آی‌مک همکاری کنند.

درحال حاضر، آی‌مک‌های ۲۴ اینچی از نمایشگر Retina ۴.۵K استفاده می‌کنند که پنل LCD با نور پس‌زمینه‌ی LED است. اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که نمایشگر OLED جدید =روشنایی ۶۰۰ نیت و چگالی پیکسلی ۲۱۸ پیکسل بر اینچ خواهد داشت.

تکنولوژی نمایشگر OLED علاوه‌بر افزایش روشنایی، مزایای دیگری نیز دارد که ازجمله می‌توان به مشکی‌های عمیق‌تر، کنتراست بالاتر و کارایی انرژی بهبود یافته اشاره کرد. این اولین گزارشی است که از تمایل اپل برای استفاده از تکنولوژی OLED در سری دسکتاپ‌های آل‌این‌وان خبر می‌دهد. غول فناوری اهل کوپرتینو قبلاً برای مدل‌های آینده‌ی مک‌بوک پرو خود از نمایشگرهای OLED استفاده خواهد کرد و مدل‌های مک‌بوک ایر نیز به دنبال آن معرفی خواهند شد.

در خصوص نمایشگر آی‌مک، انتظار می‌رود که سامسونگ و ال‌جی هر کدام فناوری‌های OLED خاص خود را پیشنهاد دهند. سامسونگ احتمالاً پنل‌های QD-OLED خود را ارائه خواهد داد و ال‌جی هم پنل‌های W-OLED را معرفی خواهد کرد. هر دو شرکت درحال توسعه‌ی تکنولوژی‌های ۵ لایه هستند تا روشنایی بیشتری نسبت به مدل‌های ۴ لایه فعلی ایجاد کنند.

باتوجه به اینکه تکنولوژی OLED ازنظر مقیاس‌پذیری هنوز در ابعاد بزرگتر برای نمایشگرهای دسکتاپ به‌طور کامل پشتیبانی نمی‌شود، به‌نظر می‌رسد که این فناوری بتواند در آینده‌ی نزدیک به نمایشگرهای بزرگتر اپل اضافه شود. اپل احتمالاً توسعه‌س پنل OLED آی‌مک خود را تا سال‌های ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ تکمیل خواهد کرد.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://arzdigital.media/?p=216559

کامنت‌های خود را با ما در میان بگذارید

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ارزدیجیتال مدیا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.