📌بایننس فعلاً به BUSD پایبند است و گزینهها را بررسی میکند.
مدیرعامل بایننس، CZ، گفت:« ما فعلا به حمایت از BUSD ادامه خواهیم داد؛ پیشبینی میکنیم کاربران به سایر استیبلکوینها مهاجرت کنند، در نتیجه بر همین اساس تغییرات را انجام میدهیم. به عنوان مثال از BUSD به عنوان جفت ارز اصلی برای معاملات استفاده نخواهیم کرد».
بایننس یواسدی تا دسامبر ۲۰۲۲ بیش از ۳۹٪ از حجم معاملات لحظهای در بایننس را به خود اختصاص داده است؛ اما با توجه به چنین تصمیمی از سوی بایننس احتمالا کاربران به استیبل کوینهایی مانند USDC ،USDP و TUSD مهاجرت کنند.
📲 : @okexir
🌐 : https://OK-ex.io
لینک منبع

















