📌در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۵۰میلیون دلار ارز دیجیتال از بایننس خارج شد!
براساس دادههای شرکت تحلیلی نانسن، پس از انتشار خبر شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده از بایننس و مدیرعامل آن، این صرافی شاهد خروج بیش از ۸۵۰ میلیون دلار سرمایه بود.
به گفته این شرکت، کاربران طی روز گذشته نزدیک به ۴۰۰میلیون دلار اتریوم از بایننس برداشت کردهاند.
📲 : @okexir
🌐 : https://ok-ex.io
لینک منبع

















