📌چند ربات معاملاتی اتریوم، طی حملهای حدود ۲۵میلیون دلار از دست دادند.
تعدادی از رباتهای MVE اتریوم، پس از حمله یک اعتبارسنج بیش از ۲۵میلیون دلار از دست دادند.
گفته شده است که تنها ۱۸ روز از اعتبارسنج شدن این مهاجم میگذرد و برای انجام حمله، تراکنشهای معمولی رباتها را با تراکنشهای مخرب جایگزین کرده بود.
شرکت امنیتی بلاکچین سرتیک در توییتی اشاره کرد که این آسیبپذیری به دلیل تمرکز قدرت در اعتبارسنجها رخ داده است.
📲 : @okexir
🌐 : https://ok-ex.io
لینک منبع

















