📌بیش از ۶میلیارد دلار اتریوم در ۲۱ ماه گذشته سوزانده شده است.
براساس دادههای اولتراسوندمانی، پس از گذشت ۲۱ ماه از اجرای هاردفورک لندن، بیش از ۳.۳۳ میلیون اتریوم به ارزش ۶.۱ میلیارد دلار سوزانده شده است.
اکنون، تقریبا ۳.۵۱ اتریوم در هر دقیقه از عرضه در گردش خارج میشود.
گفتنی است که ۲۸۵,۵۷۶ اتریوم سوزانده شده به ارزش ۵۵۲ میلیون دلار مربوط به تراکنشهای معمول شبکه و ۲۳۰,۰۰۰ اتریوم نیز مربوط به تراکنشهای انجام شده در پلتفرم اوپن سی بوده است.
📲 : @okexir
🌐 : https://ok-ex.io
لینک منبع

















