📌کمیسیون بورس آمریکا از کوین بیس نیز شکایت کرد!
در روز گذشته بهدنبال شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از بایننس، امروز از صرافی ارز دیجیتال کوین بیس نیز شکایت کرد.
اتهام وارد شده به این صرافی نیز مانند بایننس، نقض قوانین و مقررات مربوط به اوراق بهادار در آمریکا است.
📲 : @okexir
🌐 : https://ok-ex.io
لینک منبع

















