📌کوینبیس و بایننس در هفته گذشته ۴ میلیارد دلار خروج سرمایه داشتند!
پس از خبر شکایت کمیسیون اوراق بهادار آمریکا از بایننس و کوینبیس، مشتریان این دو صرافی با ترس مواجه شدند.
باتوجه به دادههای گلسنود، این دو صرافی در هفته گذشته حدود ۳۰۱ میلیارد دلار خروجی خالص از طریق شبکه اتریوم و ۸۶۴میلیون دلار بیت کوین را تجربه کردند.
📲 : @okexir
🌐 : https://ok-ex.io
لینک منبع

















